wtorek, 14 kwietnia 2015

Tag: Moje włosy w pigułce ;D



Hei!
Jak tam u was? U mnie to się jakoś kula. W tym miesiącu mam b a r d z o dużo sprawdzianów i muszę się bardziej wziąć w garść i zacząć się uczyć, ponieważ jak to nasza Pani powiada „To są już ostatnie oceny jakie złapiecie w tym roku więc wypadałoby się trochę postarać”. Zobaczymy jak to będzie :D
Teraz chciałam bardzo wam podziękować, bo jak widzicie mój blog obserwuje już 60 osób! Dla mnie to dużo, dla niektórych może to być mało ale właśnie takimi małymi kroczkami można osiągnąć wiele! Najbardziej się cieszę z tego, że pomału zaczynają się pojawiać osoby co stale komentują i naprawdę podoba im się jak piszę i co piszę. Niewiele jest takich osób ale zawsze coś. Dziękuje <3
 Zapraszam was do przeczytania Tag’u!

1. Twój naturalny kolor włosów
Ciemny blond.

2.Twój obecny kolor włosów
Ciemny blond z rozjaśnionymi końcówkami.
3. Aktualna długość Twoich włosów
Do połowy pleców.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
Hmm myślę, że taka długość jak teraz mam mi najbardziej odpowiada.

5. Jak często podcinasz końcówki?
Dość rzadko, właśnie muszę iść jakoś w następnym tygodniu bo już mam rozdwojone końcówki >.<


6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Z moimi włosami to jest różnie, ponieważ z natury mam proste ale dzisiaj się obudziłam z burzą loków na włosach co mnie bardzo przestraszyło bo nigdy tak nie miałam. Więc podsumowując moje włosy są bardzo pokręcone (w sensie zwariowane) hahah :D
 
7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Wysoką niestety, nienawidzę kiedy wychodzę na dwór i zaczynają się puszyć ;c

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.) ?
Przetłuszczające się i to bardzo! Myje je praktycznie codziennie, wiem że to bardzo niszczy włosy i właśnie dlatego próbuje przyzwyczaić moje włosy do mycia ich co drugi dzień. Trzymajcie kciuki!

9. Jak wygląda Twój codzienny rytuał pielęgnacyjny?
Włosy myje szamponem z L’oreal Paris „Łagodny Szampon Pielęgnacyjny”. Raz w tygodniu używam odżywki z firmy Ziaja „Odżywka intensywne odżywianie” , którą już dawno temu pokazywałam ;) Nadal jej używam bo jest jak dla mnie świetna! Na suche włosy pryskam odżywką wzmacniającą, również z firmy L’oreal Paris. Używam ją od 2 tygodni i jak na razie sprawdza się super!



10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy) ?
Zazwyczaj noszę rozpuszczone włosy więc chyba wiatru.


11. Co lubią Twoje włosy (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co Ci przyjdzie do głowy) ?
Jak się je psika odżywką ;3

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Rozpuszczone włosy ewentualnie spięte w koka.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
„Nie myj nas codziennie” Jak już mówiłam w pytaniu 8 myje je codziennie, choć staram się myć co 2 dni ;)


To już koniec! Mam nadzieje, że się podobało i jeszcze raz wam bardzo dziękuje <3
~ Martha

7 komentarzy:

  1. Musze spróbowa tej odżywki z Ziajki :)
    http://kaarollka.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowne włosy *_*
    http://pinka-pisze-to-co-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne włosy :)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tak. Śliczne włosy. Zrobiłabym naprawdę wszystko żeby takie mieć:c
    Agness-blog.blogspot.com
    Jeśli sie u mnie spodoba zaobserwuj a zrobię to samo ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja moje wlosy myjeco dwa dni, nie chce mi sie ale i tez strasznie sie zniszczyly jak zaczelam je czesciej myc :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam temat włosów! :)
    Lubię przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuje! To zawsze mobilizacja do dalszej pracy :D
Zostaw link do swojego bloga na pewno zerknę ;**